ارتباطات

وبلاگ دانشجویی

ارتباطات

وبلاگ دانشجویی

  • ۰
  • ۰

سریال طنز شمعدونی شب های بهار 1394 در ساعت 21 از شبکه 3 سیما به کارگردانی سروش صحت پخش می شود. این سریال که سراسر طنز می باشد به موضوع های روز مره به صورت خنده دار و از دید دیگر نگاه کرده است.

به دلیل این که این سریال جنبه خنده دارد و هر حرکت و حتی لباس پوشیدن و دکوراسیون صحنه باید نشان دهنده این موضوع باشد سروش صحت این مسله را رعایت کرده و حتی در رنگ خانه اصلی، که خانه هوشنگ می باشد از رنگ های شاد و روحیه بخش استفاده کرده است. نکته قابل توجه در این طنز فیلم برداری است که برعکس بقیه سریال های طنز فقط در یک مکان مانند آموزشگاه، خانه یا بیمارستان انجام می شودد  اما این طنز در همه محیط ها یعنی خانه، بیمارستان، خیابان، بانک و شرکت ها انجام شده است که نشان دهنده جسارت صحت در استفاده از لکوکیشن های مختلف می باشد. این طنز مانند اکثر طنز ها بازیگران از تیکه های مخصوص به خود استفاده می کنند و حتی هوشنگ که بازیگر اصلی این سریال طنز می باشد در نگاه و حرکاتش طنز و خنده موج می زند.

  • ۹۴/۰۴/۰۴
  • مهدی عظیمی نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی